onsdag 24 februari 2016

Nätverksträff på REturen 2/3 18-20

19 kommentarer:

  1. Jag kommer gärna, mvh Erica Sjölund

    SvaraRadera
  2. Jag kommer gärna, Ulrika kärnfelt

    SvaraRadera
  3. Jag kommer gärna, mvh Maria Johansson

    SvaraRadera
  4. Jag kommer gärna. Med vänlig hälsning, Anders Holtäng

    SvaraRadera
  5. Siv Jirblom och Annika Gry anmäler sig till träffen på Returen.

    SvaraRadera
  6. Therese Jungegård
    Maria Hedström
    Joanna Holmsbo
    Ann-Sofie Lindvall
    Kristina Ahlhäll
    Linda Strömvall

    Rullstenens förskola Mölnlycke

    SvaraRadera
  7. Elisabeth Wallberg kommer gärna.

    SvaraRadera
  8. Stina Sterba, Annika Bergbom och Anna Zackariasson kommer gärna på träffen på Returen.
    Förskolan Ankaret Köpstadsö

    SvaraRadera
  9. Jag kommer gärna. Mvh // Sara Kryh

    SvaraRadera
  10. Jag bokar gärna en plats Pernilla Nyqvist / levgrensvägens förskola Göteborg .

    SvaraRadera
  11. Hej! Eva Svärd och Marianne Wallfur kommer gärna

    SvaraRadera
  12. Kommer gärna/ anita Zetterberg

    SvaraRadera
  13. Kommer gärna/ anita Zetterberg

    SvaraRadera
  14. Jag anmäler Pia Franzén :)

    SvaraRadera
  15. Jag anmäler Jenny Adamsson!
    Mvh Mojje

    SvaraRadera
  16. Jag kommer gärna!

    SvaraRadera
  17. Vi kommer gärna!
    Maria Schagerlind
    Cecilia Möller

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Från Kroken kommer:
    Martina Olsson
    Sussie Angervall
    Anna Hellemar
    Sofia Thegerström

    SvaraRadera
  19. Hej igen! Jag måste tyvärr avboka detta....hinner inte dit. Jobbar sent imorgon pga ont om folk. Ha en trevlig kväll! Får blir en tur dit nån annan gång.

    SvaraRadera