torsdag 11 september 2014

Välkomna till Nätverksträff!


4/11 kl 18.00 - 20.00


På Agnebäckens förskola, Landvetter
Röd Express till Landvetter centrum och 10 min promenad eller bil till  Norra Stomvägen 2

Vi berättar om vår digitala resa.
I samtalsgrupper delar och lär vi om hur vi arbetar med digitala verktyg.
                            
Susanne Palm




"Det är min skugga, så därför är den svart"

IKT-tankar från Agnebäckens förskola: 
Vilka utmaningar och dilemman finns?
Vad vill vi signalera i våra bloggar?
Vad tänker vi om skärmtid?
Hur ska skärmtiden användas på bästa sätt med utvecklande innehåll?

Välkomna! Anmälan görs här på bloggen i fältet för kommentarer. Vi tar emot 40 st.


22 kommentarer:

  1. Trevligt! Jag kommer! /Erika Kyrk Seger

    SvaraRadera
  2. Hej vi kommer Elisabet och AnnCi från Förskolan Råda Mosse Lidköping

    SvaraRadera
  3. jag kommer. Maria Johansson med en kollega

    SvaraRadera
  4. Jag och Lisa Hesselroth kommer!// Malin Austli

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag anmäler mig och mina två kollegor! //Linda Strömvall

    SvaraRadera
  6. Jag kommer gärna. /Anders Holtäng

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Jag kommer! //Erica Sjölund

    SvaraRadera
  9. Jag kommer med tre kollegor! Erika Wingerstad

    SvaraRadera
  10. Jag kommer och tar med mig två kollegor.
    Annalena Knutsson

    SvaraRadera
  11. Anna-Karin Jansson kommer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart! :-) //Erica

      Radera
  12. Låter trevligt Jag kommer.
    / Jennicka

    SvaraRadera
  13. Jag kommer gärna! // Louise Bley

    SvaraRadera
  14. Jag kommer!
    /Jennie Linusson

    SvaraRadera
  15. Det är sju personer från Sandfallet som vill följa med. /Karin Fjällström

    SvaraRadera
  16. Anita Zetterberg kommer också!

    SvaraRadera
  17. Hej Carina
    Vi har anmält 3 pers till detta ifrån Skövde, men vår anmälan syns inte här?

    Hälsningar

    Camilla Thempo
    Hälsningar

    Camilla från Rosenhaga förskola, Skövde

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Camilla! Nu syns det.. :) Va kul! Välkomna!

      /Carina

      Radera