tisdag 30 oktober 2012

Hej!

En kväll för dig som gått pedagogistakursen i Göteborg. Du som vill dela dina erfarenheter och få ny energi att komma vidare genom att möta andra!

Datum och tid: onsdag 28 november, klockan 18-20.30. Plats: Skånegatans förskola.

Kaffe o te finns. Ta med dig något till fikat!

Anmälan görs på bloggen i kommentarsfältet!

Välkommen!

/Pernilla och Tarja


Ett viktigt PS!
Kalejdoskop är ett nätverk som är öppet för alla som vill vara med och därför borde denna inbjudan ha mailats till berörda, för att ingen ska ska exkluderas.. men nu lade jag den här för att underlätta för mig personligen när det gäller utskick och anmälan. Dvs. Ett undantag..

/Carina

24 kommentarer:

  1. Jag kommer :)
    /Sarah Persson

    SvaraRadera
  2. Vi kommer!

    Elisabet Ingemarsson och Ann-Ci Magnusson från Förskolan RådaMosse i Lidköping

    SvaraRadera
  3. Jag kommer gärna!
    /Anki Larsen från Ugglum.

    SvaraRadera
  4. Jag kommer gärna!// Erica Sjölund

    SvaraRadera
  5. Jag kommer gärna!// Erica Sjölund

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sorry för tjatet, det blev fel första gången och sen dök båda upp andra// Erica :-/

      Radera
  6. Hej!

    Jag kommer gärna.

    Anders Holtäng

    SvaraRadera
  7. Hej! Vad spännande! Jag kommer! Hälsningar Katarina Glad

    SvaraRadera
  8. Anna Björendahloktober 31, 2012

    Härligt med en träff! Jag kommer!

    Mvh
    Anna Björendahl

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Vad spännande, jag kommer gärna.

    MVH
    Ruth

    SvaraRadera
  10. Hej
    Vi kommer väldigt gärna!
    Hälsningar
    Siv Jirblom och Gisele Fuentes

    SvaraRadera
  11. Hej vi kommer gärna tre från Brännö
    hälsar Ulrika Kärnfelt

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Jag anmäler 2 st till träffen. Anki Hjärtnäs-Lindgren och Agneta Kristensen. Hälsning Agneta

    SvaraRadera
  13. Pia Franzén och Erika Kyrk Seger.

    SvaraRadera
  14. Spännande!
    Vi kommer gärna,Patricia karlsson,Cecilia Ormazabal och Maria Flores.
    Hälsningar,
    Patricia

    SvaraRadera
  15. Hej tack för inbjudan
    anmäler härmed Ulla Freij och Margareta Kostovska till träffen 28 nov.
    Mvh ulla

    SvaraRadera
  16. Vi kommer gärna 2st från Hammarkullen! Hälsningar Karin Bermdtsson o Alexandra Åhling

    SvaraRadera
  17. Hej igen, vi har fått förhinder och avbokar oss tre från Brännö Fsk. Ha en härlig kväll. Ulrika Kärnfelt

    SvaraRadera
  18. Jag kommer tillsammans med Bibbi wiselqvist mvh Linda Strömvall

    SvaraRadera
  19. Både jag och Bibbi har fått förhinder så vi kan inte komma! Mvh Linda Strömvall

    SvaraRadera
  20. Jag har tyvärr fått förhinder och kan inte komma.

    Mvh
    Anna Björendahl

    SvaraRadera
  21. Hej! Jag kan tyvärr inte komma ikväll. Hälsningar Katarina Glad

    SvaraRadera