torsdag 20 oktober 2011

Välkommen på nätverksträff!

Tyvärr är det fullsatt och det går inte att anmäla sig här längre! Vi blev långt fler än vi anade... Ni som redan anmält er är välkomna! Och ni som inte hann anmäla er denna gången - ni är välkomna på nästa nätverksträff!

Onsdagen den 23 november blir en kväll om och av reflektion!


"...arbeta i smågrupper, arbeta med pedagogisk dokumentation, fördjupa och bejaka arbete i projekt, bolla idéer med fler, förundras, lyssna, delge varandra, tänka nya tankar, både stödja och utmana varandra..." (från våra första olika tankar om nätverket)


Vi träffas på Molinsgatans förskola och låter dokumentationen från ett pågående projekt på den förskolan vara underlag för reflektion i mindre grupper.
17.30-18 har vi möjlighet att se oss omkring i miljöerna på de båda avdelningarna.
18-20 träffas vi först alla och sedan delas vi in i mindre grupper
Fika kommer finnas till självkostnadspris

/Hälsningar Pernilla, Tarja, Susanne, Anne-Lee och Carina


Reflektera 

återkasta, återspegla: tänka, eftersinna, ägna tankar åt något
(svenskaakademien.se)


synonymer till Reflektion: begrunda, eftertanke, spegling, tillbakablick 
(storaordlistan.se)


Reflexion inom fysik, återkastande av en våg 
(sv.wikipedia.org)


31 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Va kul! Jag kommer gärna,
    Ina Linden

    SvaraRadera
  3. Ja, jag kommer såklart! :)
    Linda Linder

    SvaraRadera
  4. Jag vill jätte gärna komma!

    SvaraRadera
  5. Anki Larsenoktober 20, 2011

    Tack! Jag kommer gärna!
    /Anki Larsen

    SvaraRadera
  6. Susanne woldoktober 20, 2011

    Skoj!!! Jag kommer. / susanne wold

    SvaraRadera
  7. Hejsan! Jag kommer gärna! /Renée Ivarsson

    SvaraRadera
  8. Hallo!
    Kommer gärna!
    Britt Berntsson

    SvaraRadera
  9. Vi kommer gärna med och reflekterar
    //Mia Andersson & Pia Franzen:)

    SvaraRadera
  10. Gisele Fuentesoktober 21, 2011

    Hej
    Vi, Siv Jirblom och Gisele Fuentes kommer själklart till träffen. Det ät vår första så det ska bli ett stort nöje.
    Hälsningar
    Gisele

    SvaraRadera
  11. Kommer gärna!/Erica Sjölund

    SvaraRadera
  12. Karin Fjällström kommer!

    SvaraRadera
  13. Hej
    Jag kommer
    Christina Brattström

    SvaraRadera
  14. Hej vi kommer gärna på träffen.
    Cicilia Oddhammar
    Karin Gustafsson

    SvaraRadera
  15. Jag kommer! Mvh Andreas Forsberg

    SvaraRadera
  16. Vi kommer gärna!
    Annalena Knutsson,
    Helen Lindgren
    Inger Byström.

    SvaraRadera
  17. Ciao!
    Vi kommer!
    Marita Lindman och Helena Carlander

    SvaraRadera
  18. Hej
    Tack för inbjudan!
    Ulla Freij och Margareta Kostovska kommer.

    SvaraRadera
  19. hej!
    vi är två eller tre pedagoger från en förskola i borås som gärna vill få komma och hälsa på.
    hoppas det är okej!

    nina johansson, jenny axelsson och ev linda nygren

    SvaraRadera
  20. Tack Jag kommer gärna
    Hälsningar Marianne Asterholm

    SvaraRadera
  21. Hej.
    Jag kommer gärna.
    Hälsningar Maria Johansson

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Kommer gärna, hälsar
    Lotta Carlsson

    SvaraRadera
  23. Kommer jättegärna!
    Erika

    SvaraRadera
  24. Jag kommer gärna! / Anders

    SvaraRadera
  25. Tack jag kommer gärna. Ulrika Kärnfelt

    SvaraRadera
  26. Catrin Marklund med kollega kommer också.

    SvaraRadera
  27. Jag följer gärna med mina kollegor Nina & Jenny från en förskola i Borås.

    Mvh
    Marie Gustafsson

    SvaraRadera
  28. Hej!
    Jag går pedagogista-kursen den här terminen och blev tipsad om nätverket. Jag kommer gärna på träffen!
    Mvh Sara Lagervall

    SvaraRadera
  29. Härmed anmäler jag två pedagoger från Brännö Förskola, Eva Grenfeldt och Andrea Hedenskog. Kul!

    SvaraRadera
  30. Hej!

    Tyvärr är det fullsatt och det går ej att anmäla sig här längre! Vi blev långt fler än vi anade..

    /Carina

    SvaraRadera
  31. Hej

    hade anmält mig och en kollega, men vi kan tyvärr inte komma. Hoppas att ni får en givande träff.

    Mvh Cicilia Oddhammar, (Karin Gustafsson) Skånegatans förskola

    SvaraRadera